Nasz CMS zoptymalizowany pod kątem SEO pozwoli Ci na tworzenie stron internetowych łatwiej dostrzeganych przez wyszukiwarki. Korzystając z gotowego systemu zarządzania treścią gospodarujesz swoimi informacjami dużo efektywniej, oszczędzając przy tym cenny czas.

    Jeśli tworzysz witryny internetowe na swój użytek, wykonujesz je dla swoich klientów, czy też zajmujesz się optymalizacją, pozycjonowaniem stron internetowych - ten CMS jest dla Ciebie!

Zapoznaj się z praktycznymi możliwościami naszego systemu przeglądając demo.

SEO CMS

Najlepszą prezentacją zalet i możliwości jest demo, dzięki któremu dowiesz się jak w praktyce działa nasza aplikacja. Nie mniej zachęcamy do przeczytania krótkiego opisu zamieszczonego poniżej - pozwoli on na zapoznanie się z podstawowymi funkcjami.

Panel Centralny wydany!

Od teraz posiadasz możliwość zarządzania swoimi SEO-serwisami w sposób szybki i kompleksowy z jednego miejsca. Panel Centralny pozwala Ci podpinać pod niego nieograniczoną liczbę domen, którymi sterować będziesz z jednego miejsca. Jego budowa jest analogiczna do rozwiązań zastosowany w Panelu Admina, dzięki czemu bardzo szybko się w nim odnajdziesz. Przełączanie bazy pomiędzy domenami jest banalnie proste - wystarczy, że wybierzesz z rozwijalnej listy serwis, w którym chcesz wprowadzić zmiany - to wszystko! Po tej czynności otrzymasz wszystkie funkcje, jakie spotykałeś do tej pory w pojedynczym Panelu Admina.

Panel Centralny to ogromna oszczędność czasu i większy komfort pracy na skrypcie PremiumPAGE!

Ustawienia główne


- ustawienia title, description, keywords z poziomu panelu admina – są to ustawienia globalne, dla wszystkich elementów (kategoria/podkategoria/strona/artykuł). Masz jednak możliwość nadania każdemu elementowi własnych, indywidualnych meta tagów.

- wybór szablonu – możesz w każdej chwili, z rozwijalnej listy wybrać wcześniej dodany przez Ciebie szablon.

- punkty użytkowników – punkty na start i punkty pobierane za artykuł. Każdy odwiedzający Twoją stronę może się zarejestrować – po rejestracji otrzyma określoną przez Ciebie liczbę punktów, którą będzie mógł przeznaczyć na publikację swoich artykułów. Koszt publikacji oczywiście ustalasz na dowolnym poziomie, możesz w każdej chwili wpływać na posiadane przez użytkowników punkty,
Przykładowo ustalenie punktów startowych na poziomie 0 oznacza, że nowy użytkownik nie będzie mógł dodać żadnego artykułu. Dopiero, gdy przyznasz mu punkty (np. po zaksięgowaniu od niego wpłaty, bądź automatycznie korzystając z wbudowanych płatności) będzie mógł on wykorzystać swoją pulę.

- dane płatności – możesz opublikować informacje dotyczące płatności, publikowane dla każdego zalogowanego użytkownika,

- format linków – sam ustalasz jak wyglądają URLe zawartości Twojej strony. Do dyspozycji mamy następujące atrybuty:
*cat* - kategoria artykułu,
*dat* - data artykułu,
*name* - tytuł artykułu.
Dla przykładu ustawienie typu: *cat*/*name* będzie skutkować formatem linków: www.Twoja-strona.pl/kategoria/nazwa-artykułu.




- ustawienia tagów – ilość wyświetlanych losowo tagów na podstronach,

- wybór metody publikacji nadesłanych artykułów (moderowany/niemoderowany) - jeśli chcesz, aby prezentowana treść była wcześniej sprawdzona (pod wybranym kątem, np. unikalność, jakość), to powinieneś skorzystać z opcji moderowanej publikacji,

- określenie wymagań co do nadsyłanych artykułów - minimalna liczba znaków w artykule, maksymalna liczba linków w artykule. Ułatwia to moderację i na wstępie nie dopuszcza do nadsyłania niespełniających wymagań artykułów,

- wybór charakteru serwisu - (płatny/darmowy),

- ustalenie cennika punktów - posiadasz pełną dowolność w tworzeniu cennika. Możliwość ustalania wielu progów płatności,

- pełna integracja z PayPal oraz DotPay - wystarczy ustalić cennik punktów - sprzedaż punktów oraz ich przypisywanie kupującym odbywa się automatycznie,

- wybór wielkości miniaturek - w prosty sposó dopasujesz grafikę do posidanego szablonu,

- ikonki share - udostępniając tę funkcję pozwolisz każdemu odwiedzającemu na wysłanie danego artykułu/strony do jednego z serwisów społecznościowych: Facebook, Wykop, Twitter, MySpace.

- komentarze - za pomocą tego modułu masz możliwość stworzenia pozorów, że Twoja strona tętni życiem, a odwiedzający są zaciekawieni artykułami i je komentują. Moduł bardziej szczegółowo opisany został później.

Punkty i zarabianie

CMS jest w pełni zintegrowany z systemem DotPay. Oznacza to, że zawieranie transakcji, a co za tym idzie doliczanie zakupionych przez użytkownika punktów odbywa się w pełni automatycznie. Nie musisz się zatem martwić o obsługę, dodawanie, lub odejmowanie dostępnych punktów - CMS robi to za Ciebie. Ty jedynie ustalasz cennik punktów. Możesz również sprzedawać punkty na własną rękę, wyłączając w panelu admina integrację z systemem płatności.

Dodanie nowych szablonów

Dodanie nowego szablonu, jeżeli robimy to pierwszy raz nie zajmie nam dłużej niż 15 minut. W panelu administratora krok po kroku opisane są czynności, dzięki którym aktywujesz nową skrórkę dla swojej strony. Integracja szablonu polega na wklejeniu kilku kodów w wybrane miejsca (menu, panelu logowania, tagi itp.) oraz utworzeniu/zmiany nazwy kilku plikom - to wszystko!

Mapa strony, pingowanie




- mapa strony – zawiera wszystkie opublikowane elementy w obrębie Twojej strony, uszeregowane według schematu drzewkowego. Sam decydujesz kiedy chcesz wygenerować mapę, aktualizując ją tym samym o nowo pojawiające się treści.




- hosty – lista serwerów do pingowania. Oddzielone zostały serwery do pingowania mapy, oraz te służące do pingowania podstron. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby posługiwać się identyczną listą. Pingowanie wpisów odbywa się podczas ich dodawania (opcjonalnie), dodatkowo możemy w każdej chwili pingować dowolną podstronę oraz całą mapę.

Zarządzanie kategoriami i podkategoriami



CMS umożliwia tworzenie drzewek składających się z kategorii > podkategorii > artykułu. Istnieje możliwość przypisania danego artykułu wyłącznie do kategorii głównej, pomijając podkategorię.
Prezentacja wizualna posiadanych kategorii/podkategorii jest bardzo intuicyjna, dlatego zarządzanie zawartością nie sprawia najmniejszych problemów i jest bardzo szybkie.

Zarządzanie contentem



CMS umożliwia publikację treści zarówno w formie artykułów przyporządkowanych wybranym kategoriom/podkategoriom, jak również w formie statycznych stron – np. o nas, kontakt etc.
Zawartość prezentowana w formie drzewka umożliwia szybkie i ergonomiczne zarządzanie contentem. Dodatkowo artykuły nadesłane przez użytkowników są oznaczone innym kolorem, co pozwala na ich szybkie odnalezienie i ewentualną edycję.





Formularz dodawania nowych materiałów pozwala na określanie:
- sprawdzenia unikalności artykułu - losowane jest pojedyncze zdanie oraz wklejane do wyszukiwarki (wiadomo jakiej). Wynik otwiera się w nowym oknie, a my widzimy, czy dany fragment jest zaindeksowany,
- indywidualnych meta tagów,
- przyporządkowanie do kategorii/podkategorii,
- dodanie tagów / skorzystanie z już dodanych,
- wybranie daty publikacji,
- wgranie miniaturki, widocznej obok wysyłanego materiału,
- załadowanie pliku do ściągnięcia, dzięki czemu każdy odwiedzający będzie mógł ściągnąć załączony plik (sekcja download),
- wysłanie pingowania podczas dodawania,
- ustalenie statusu – widoczny/niewidoczny.

Wbudowany edytor pozwala na niemal dowolne zarządzanie dodawanym contentem, definiując czcionki, kolory, ustawienie poszczególnych elementów, wstawianie zdjęć, linków itd.

E-mail potwierdzający opublikowanie wpisów użytkowników



Każdy kto zarejestruje się na Twoim serwisie i wyśle artykuł otrzyma automatycznie mail potwierdzający w momencie, gdy jego materiał zostanie opublikowany. Dzięki temu zaraz po wysyłce nie będzie musiał manualnie sprawdzać, czy wysłany wpis znajduje się już na Twojej stronie. Wystarczy, że odbierze od Ciebie wiadomość e-mail, w której będzie informowany o zaakceptowaniu (w przypadku serwisu moderowanego) jego wysyłki. Do maila domyślnie załączony jest również bezpośredni link do jego artykułu, dzięki czemu bez trudu będzie mógł zbudować swój raport i podlinkować swoje materiały. Oczywiście wszystko odbywa się automatycznie - wystarczy, że stworzysz swój szablon wiadomości lub skorzystasz z już istniejącego.

Komentarze

Możesz na swojej stronie uaktywnić system komentarzy, za pomocą którego odwiedzający użytkownicy będą mogli pozostawiać po sobie ślad. Formularz dodawania dostępny jest jedynie dla zalogowanych użytkowników, pole 'strona www' nie uaktywnia linku, a pole treści komentarza jest odporne na znaczniki HTML. To sprawia, że spamowanie komentarzy jest mało "okazałe" dla botów.

Głównym celem stworzenia tego modułu było umożliwienie osobom zalogowanym dopisywanie w komentarzach unikatowego contentu. Dodatkowo funkcja losowania komentarzy w panelu admina pozwala na stworzenie puli komentarzy, które codziennie w określonym przez Ciebie natężeniu pojawiać się będą na wybranych artykułach. Komentarze mogą być pisane z użyciem synonimów, dzięki czemu możez w prosty i szybki sposób zbudować sporą bazę unikatowych opisów. Poniżej znajduje się formularz komentarza dodawanego z panelu admina:



W ten sposób dodany komentarz trafia do puli i bierze udział w codziennym losowaniu. Jak widzisz podczas tworzenia swojej puli przypisujesz każdemu z nich artykuły, na których może on się pojawić. Codziennie losowana jest określona przez Ciebie liczba artykułów, a następnie do każdego z wylosowanych artrykułów dopisywany jest również wylosowany komentarz. Dzięki temu Twoja strona żyje, zdobywa codziennie unikatowy content.


Poniżej zrzut ekranu z widoku ustawień głównych dotyczących komentarzy:



Jak widzisz sam decydujesz ile artykułów dziennie ma zostać okomentowanych, jak również ile komentarzy ma się pod każdym z nich pojawić. Dodatkowo masz możliwość określenia, czy dodawane komentarze publikować mają się automatycznie, czyc chcesz je moderować.

W panelu admina masz oczywiście możliwość pełnej kontroli nad dodanymi komentarzami, które pogrupowane są w kategorie.

Tagi stron, artykułów



Tagi widoczne są na każdej podstronie, w bocznym menu (opcjonalnie, w dodanych szablonach). Wyświetlane są losowo, popularniejsze są pogrubiane i powiększane.

W dziale Tagi masz możliwość pełnej ich edycji – dodawania/usuwania, przypisywania ich do wybranych artykułów/stron. Z tego miejsca możesz w pełni, globalnie nimi zarządzać, bez konieczności ich edycji dla każdej strony/artykułu.

Obsługa użytkowników

Możliwość dodawania, usuwania, edycji użytkowników. Pełen dostęp do zasobów nadesłanych przeż użytkowników, do punktów, którymi dysponują. Krótko mówiąc - wszystko co niezbędne, aby trzymać rękę na pulsie.

Zarządzanie reklamami



Premium PAGE umożliwia szybkie zarządzanie swoimi reklamami. Za pomocą dostępnych formularzy możesz sprawnie umieścić dowolny kod, który odpowiadał będzie emisji reklamy (linki, reklamy TD, Adsense, Adkontekst itp.). Kod wstawić możesz w najbardziej newralgiczne miejsca: kategorie, losowe tagi, panel logowania, treść, stopka. Reklamy umieszczać możesz nad lub pod wybranym modułem.




Dużą innowacyjnością skryptu jest możliwość wstawienia linku w dowolną treść za pomocą kilku kliknięć. Wystaczy, że podasz słowo/frazę, którą chcesz zamienić na link oraz podasz adres, który ma zostać podlinkowany - to wszystko! Skrypt automatycznie wyszuka danego wyrażenia w całym serwisie i zamieni go na link. Odbywa się to bez ingerencji w linki nadesłane przez użytkowników z zewnątrz. Oznacza to, że jeśli ktoś wcześniej podlinkował już wpisywane wyrażenie, to nie zostanie ono zamienione na nowy link.

Zamiana tego typu oszczędza dużo czasu i pozwala efektywnie osadzić linki.

Sposób wyświetlania

Jeśli chodzi o prezentację kategorii od strony użytkownika, to wygląda ona w ten sposób:
- na samej górze podkategorie przypisane do danej kategorii,
- poniżej lista dodanych artykułów – bez szczegółów, odnośniki w postaci tytułów do konkretnych artykułów,
- na samym dole zajawki ostatnio dodanych artykułów.
W przypadku dużej ilości informacji pojawia się paginacja

Analogicznie wygląda sytuacja z podkategoriami, z tą różnicą, że nie ma tam oczywiście spisu podkategorii.

Prezentacja artykułu składa się z tytułu, treści, oraz listy podobnych artykułów, które są prezentowane według zbieżności tagów.

Wygląd contentu można zobaczyć sprawdzając naszą stronę demonstracyjną: CMS Premium PAGE